14 Nisan 2014 Pazartesi

Kolyeci Geldi Hanımmmm :)

Kolye yapma merakım çocukluğumdan beri vardır. Hatta işi abartıp lisede, üniversitede satmışlığımda vardır, işi ticarete de dökmüştüm hani.. Uzun zamandır da denk geldikçe Saba Tümer'in taktığı kolyeler çok hoşuma gidiyordu. Hatta googleda aratınca Saba Tümer kolyesi diye de bi kolye çeşidi var, satışta çeşitli sitelerde. Dedim Cansel sen bunu yaparsın. Maliyeti inanın 5 tlyi geçmez. Ucuna taktığım broşsa çok eski.

Boncukları saç örgüsü şeklinde ördüm.







Broş ekleyince ne kadar da gösterişli bir hal aldı.



Geçen sezon Park Bravo'dan aldığım bu mint yeşili elbiseyle de güzel bir kombin oluşturacaklar.





10 yorum:

  1. ben de bu kolyenin onundeki buyuk bolumu olmadan olanini aylardir yapmak istiyorum ama arkasindaki bolumunu yapmak zor geliyor :) gule gule kullam gercekten begendiim hem de rengi de istedigimden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o zaman hiç üşenmiyoruz Dilekcim, hadi hemen yapıyoruz, hemde aynı rengini :)

      Sil
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık. Keyifle kullanmanı dlerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Juliette çok incesin :)

      Sil
  3. çok şık bir kolye olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin yaptıklarınızın yanında bunlar ne ki :)

      Sil
  4. Stunning quest there. What happened after? Good luck!


    Feel free to visit my webpage :: засерить

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullanin cok şirin olmuş

    YanıtlaSil