21 Nisan 2014 Pazartesi

İzmir Kitap Fuarı ganimetlerim

Gidicem, gitmeliyim dedim dedim, sayıkladım durdum ve dün fırsatım oldu fuara gitmeye. Mızmız Çınar'la gidincee istediğim her kitabı alıpta incelemek nasip olmadı tabii ki ama, almayı başarabildiğim fuar ganimetlerim bunlardır. Sırayla okunmayı bekliyorlar kitaplığımda. En çokta -22- Britanya Yolu'nu merak ediyorum. II. Dünya Savaşı yıllarında bir anne oğlun hikayesini konu alıyor. Kitapçının yoğun ısrar ve anlatımı da etkili oldu elbette. Çok fazla indirimli kitap göremedim, belkihafta sonunu bekliyorlar indirim yapmayı satıcılar. Girişdiğer yıllardaki gibi ücretlideğil,tamamen ücretsiz, birçok yazarın imza günü var. Dünde birkaç tane yazarla konuşma fırsatım oldu. İzmirli kitapseverler;sizin tarafınızdan alınmayı bekliyor milyonlarca kitap fuarda.



2 yorum:

  1. Güzel kitaplar almışsınız, Yağmur Sonrası ve Böğürtlen Kışı'nı okudum çok güzel kitaplar iyi okumalar.....Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, bende sabırsızlıkla bekliyorum okumayı.. Sevgiler size de..

      Sil