29 Nisan 2014 Salı

Etkisinde kaldığım bir fantastik roman daha..

Sonunda tamamlayabildim Açlık Oyunları serisinin ilk kitabını. Mazeret değil ama uzadı durdu elimde kitap, sevmediğimden değil, tamamen vakit ayıracak çok fazla şeyim olduğundan. Ahh Ahhh eskiden öylemiydi, aynı gün içinde, en fazla 2 günde bitirdiğim ne çok kitap olurdu. Uzun zamandır okuduğum en etkileyici, son 150 sayfasını birkaç saat içinde okuduğum, harika bir kurguya sahip, çok sürükleyici ve sağlam bir altyapıyla hazırlanmış bir kitap. Klasik roman çizgisinden dışarıya taşıp, var olan dünya sisteminden oldukça farklı ve etkileyici bir yapıyla önümüze serilmiş. Mevcut dünya düzeni devam ettiği müddetçe, okunabilecek bir seri. Sadece okuyucuyu öyküye bağlayarak ticareti hedeflemiş fantastik yapıda bir kurgu değil,  düşünülerek okunduğunda günümüz büyük devletlerinin diğer ülkeleri nasıl sömürdüğüne dair göndermelerde bulunduğunu yakalayabileceğiniz bir roman. Okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Son sayfayı kapatmamın üzerinden 5 dk.geçmedi ki, 2. kitabın ilk sayfasına başladım. 




5 yorum:

  1. ben var ya..
    kitaplar kütüphanemde duruyor ama hiç ilgimi çekmiyor galiba hala okuyamadım.
    :s
    çok utanıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. :) Utanmayın, hemen alın elinize bakın nasıl ilginizi çekecek..

    YanıtlaSil
  3. Benim tarzım bir kitap ama kısmet olmadı okumak. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  4. :) ne güzel ,bende uğrayacağım, sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  5. Filmlerini seyrettim ama kitabini okumadim.

    YanıtlaSil