6 Ağustos 2015 Perşembe

Polyester tepsi çalışmam

Kısa bir aradan sonra geldim tekrar, iyiyim mutluyum çok şükür. 
Hobilenmeye devam. 
Günlük rutin yorgunlukların arasında beni dinlendirip, kendime getiren küçük, mutlu detaylar bunlar. 
Polyester bir tepsi boyamayı uzun zamandır istiyordum. Edindim hemen bir tane. 
Zemini RICH'in metalik inci beyazı ile 3 kat boyadım. 
Ortasındaki desenlere hafifçe sarı yaldız boya ile geçtim.
Kenarlarında güller tabii ki de pembe olmalıydı :) 
Beyaz ile karıştırıp hafif gölgelendirmeler yaptım.
Ve 1 katta su bazlı vernik ile vernikledim.
Geriye bir keyif çayı yapıp mutlulukla seyretmek kalmıştı, onu da sabah sabah uyguladım. 

Görüşmek üzere, mutlu kalın :)









Arkada görülen carpı işi  gülümü bir haftada ancak tamamladım. Cok hızlıyım maşallah :)

3 yorum:

  1. ÇOOOOOK güzel olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok romantik bir tepsi olmuş, keyifle kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. bayıldımm elinize sağlık

    YanıtlaSil