20 Mayıs 2015 Çarşamba

Sevgili kapıcı kutusu... bla.. bla..bla...

Günaydınlar,

Apaydınlık bir gün olsun. Hava İzmir'de dün tam bir afet havasıydı. Koca kış böyle halini bir kez bile görmediğimiz dolu şeklinde yağmur ve şiddetli rüzgarla tam bir tufandı. 1 saat sonrasındaysa günlük güneşlik :) Gözünü sevdiğiminin İzmir'i, kızları da havası gibi değişkendir derler sağı solu belli olmaz ;)
Hava durumunu da sunduktan sonra asıl programımızın açılışını yapabilirim :)

Bu çok sevgili kapıcı kutusunu Cadence Kızıl kahve renk ile boyadım, kenarlarına gold rengi ile kontur geçtim. Beğendiğim bir gül deseni ile dekupaj uyguladım. Bir güzel 2 kat su bazlı vernik ile vernikleyip süsledim. Duvara asılmaya hazır.

Mutfağıma, tarif defterlerimi ve kitaplarımı koymak için pembeli mint yeşilli cupcakeli bir tane daha yapıcam.  Takipte kalın ;)

Gününüz güzel geçsin, kocaman sevgiler :)








6 yorum:

  1. çok seviyorum böyle işleri,eline sağlık cansel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feyzacığım ama senin eline su bile dökemem, seninkiler bir şahane :)

      Sil
  3. Kapıcımız yok . O nedenle kapıcı kutusuna gerek yok.:)))) Ancak mutfağına yapacak olduğun kutuyu sabırsızlıkla bekliyorum . Hiç aklıma gelmemişti mutfakta o şekilde kullanmak. Eminim o da bu yaptığın gibi çok güzel olacak :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) dimi yaa adını koymuşlar işte kapıcı kutusu diye :) Olanların işine yarar birşey aslında, ekmeği gazeteyi kapıya asmaktansa.. Mutfaktaki projem için en kısa zamanda ham bir kutu almam gerek.. Öperim, kocaman sevgiler :)

      Sil