29 Mayıs 2015 Cuma

One stroke tekniği denemem

Neredesin Canseeeel diye soran arkadaşlarım,
geldim burdayım, biraz tatil yaptım. 

Gezdim dolaştım, bisiklete bindim, 
yürüdüm, denize girdim, dostlarla sohbet ettim,
 her zaman ki gibi kitap okudum yani anlayacağınız yok olduğum aralar kendimle mutluydum.

Yazlıkta insanı oyalayacak çok şey var. 
Çiçekler, toprak, ağaçlar, meyveler, alabildiğine kum ve deniz..
Üretkenliğimi biraz kaybediyorum doğrusu. 

Geçen gün elime aldığım ufak bir tepsi ile ne yapsam, ne yapsam
diye düşünürken one stroke videolarını seyrettim. Demişimdir evvelinde de cahil cesurdur diye.
Hiçbir eğitim almadım, hiçbir teknik gösterenim yok, kendi çapımda takılıyorum ve sadece internetten edindiğim bilgilerle çalışıyorum. 
Bu da öyle oldu. Tamamen spontane bir tepsi çalıştım. 
Daha çok çalışmam gerek biliyorum bu teknik üzerinde, acayip güzel çalışmalar, videolar var nette.
Neyse, ilk denemelerim de fena olmuyor hani, diyerek kendimi motive ediyorum.

Hava da öyle bir iç karartıcı ki İzmir'de sormayın.
Yeni kitabımı da alırım elime,
 demlerim çayımı, bugün balkonumda keyif yaparım bende.

Kocaman sevgiler herkese :))






2 yorum:

  1. ama çok güzel olmuş cansel,
    eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Havva ablacığım, beğenmen beni hep mutlu ediyor :)

      Sil