23 Ocak 2015 Cuma

Biri bana dur desin lütfen!

Selamlar sevgiler,

Boşladım yine burayı biliyorum. Şu karşımda duran bilgisayar, her allahın günü sabahın köründe blog yazmak için açılıp, akşamın kör saatine kadar öööyle bekleye dursun, Cansel hanımın keyfi belki gelir de yazar diye..
Unutuyorum, dalıyorum, boğuluyorum günlük işlerle, hepsi bundan mütevellittir azizim..

Ama boş durmuyorum inanın, bakın neler yaptı bu deli kız. Boyasın, kessin, süslesin, düşlesin dursun. Sizi cupcake'e boğacağım demiştim geçen postumda :) hihihihiiii :) Hepsi el emeğim göz nurumdur, küçük gızanımla oyun oynayacağım vakitlerden bile çalmışlığım var bunları tamamlamak için. Hepsi niye mi, sadece bana iyi geldiği ve beni mutlu ettiği için..

Mutlu olduğunuz işlerle uğraşmanız dileğimle,

Kocaman sevgiler..













4 yorum:

  1. yok yok durmayın siz.. harika şeyler ortaya çıkıyor.. pembe pembe çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seldacım beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Hepsine ayrı bayıldım... Bu ara pembe favori rengim:) Ellerin dert görmesin... Hep hayal et, bıya, kes, süsle ve bizlerle paylaş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok tatlısın, pembe benimde favori rengim laf aramızda :) Benden de kocaman sevgiler..

      Sil