1 Eylül 2014 Pazartesi

Tabure Yenilemece - VARAN : 3

Selam dostlar,

Bizim düğün dernek işleri, yazlık-kışlık, kreş hazırlığı muhabbetleri son bulduğuna göre tüm hızımızla birşeyler yapmaya devam etmeli. Eylüle geldik. Havaların artık serinlemesini umut ediyorum, doğa olması gerektiği düzene geri dönmeli. Neyse malum konum daha önce minik kuşumun karalaması sonucu ellerimle bambaşka bi hayat bulan taburemi (bakmak için tık tık) oldukça beğenen arkadaşım, kendi eskimiş, yıllanmış, yıpranmış taburesine de birşeyler yapabilir miyim diye sordu. Kırarmıyım hiç. Minik kızı küçük prenses Derin'in odasına koyacağı için pembe puantiyeli kumaşımı kullandım, zımparaladım, ahşabını beyaza boyadım, vernikledim ve bir kurdele dikip iliştirdim. Henüz görmedi arkadaşım, umarım gördüğünde sonuçtan memnun kalır ve tabi sizlerde.

Yepyeni, umut dolu bir Eylül olsun herkeze.. :)
















17 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. vah vah dedim ilk resmi görünce ama sonrası oturma da seyret çok sevimli olmuş ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne guzel begenmenize çok sevindim :) benden de sevgiler. .

      Sil
  3. çok güzel olmuş
    hele o fiyonk,kuşunu da kondurmuşun yani:)))
    bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva ablacigim aynen öyle kusunu da kondurdum yani, tesekkur ederim, öperim :)

      Sil
  4. İşte budur:)) Ellerine sağlık. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş Puantiye çok yakışmış elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim :)

      Sil
  6. Çok şirin olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş :D

    YanıtlaSil
  8. Süper gözüküyor, pembiş pembiş. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil