26 Ağustos 2014 Salı

Yoğun bir hafta ve pembenin en güzel hali. .

Merhaba blogger dostları, 
Oldukca yoğun bir haftaya başladım. Benim minik yaramazim kreşe basladi. Tabi ağlama krizleri geciriyoruz kapidan girerken, oldukça sıkıntılı bir dönem aslında ama herşey onun daha sosyal, daha aktif, daha dışa dönük bir hayat yaşaması için. Bu dönemi de atlatacagimizi ve alisacagimizi umuyorum. 






Bu sevimli kutuyu da bir arkadaşım için yaptım. Mini mini hir prensesin odasını süsleyecek. Pembenin bu cicili bicili donanimli haline, pembeli birseyler üretmeye bayılıyorum. Umarım beğenir.



Sevgi ve umut dolu bir hafta olsun hepinize :)

2 yorum:

  1. Merhabalar benim kızlarım da başlayacak kreşe bende bir heyecan bir panik sanki çocuk fakülteye gidecek...kutu da çok sevimli olmuş ellerinize sağlık ben de bayılıyorum pembeye boyamaya....sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. :))) aynen aynen sanki fakülteye gidecek kısmına katılıyorum, ilk heyecanlar ilk hevesler bunlar ve onlarin uzulmelerinu istemedigimizden tüm bunlar. Tesekkur ederim, sevgiler benden de :)

    YanıtlaSil