13 Mayıs 2014 Salı

Hastayım hasta, canım ister pasta..

Biz ailece hastayız a dostlar. Çınar boğaz enfeksiyonu, aşkitomla bende nezleden mütevellit yatak döşek yatar haldeyiz. Baharda nasıl giyinmesi gerektiğini kestirememekten oldu sanırım. Bir serin, bir ağustos sıcağı sanki İzmir. Derken yarı tişört, yarı kalın ceket - şapka kombinasyonumuz uymadı bünyeye. Kaptık şifayı. Çınar'a yine dayadı antibiyotiği doktor. Aşkitomda içiyor ilacını. Zavallı ben hala emzirmemden dolayı hala hala hala ilaç kullanamıyorum. Dışarı çıkacak halim yok, canım nasıl tatlı istiyor, baktıkça tepsimin resmine daha da bi iştahlanıyorum, kalkıp yapasım da yok. Olsuuun bunlarda geçer, allah büyük dert vermesin dimi.

Yata kalka boyadım bu tepsimide. Ama artık bu benimmmmm..  Hediye etmeyi sevmemdendir, o kadar şey boyadım bir tane kendime ayırmamışım yeni fark ettim. Ama bunun resmi ve rengi tam beni yansıtıyor. O yüzden, gitsin mutfakta kendine bi yer bulsun :)

Herkese sağlık dolu bir hafta diliyorum..




10 yorum:

  1. Allah şifa versin diyorum ve tepsiyi çok beğendiğimi belirtmek istiyorum.
    facebook sayfama da beklerim.
    https://www.facebook.com/pages/Feyzan%C4%B1n-hobileri-ve-ah%C5%9Fap-boyama/252198644964424?fref=ts

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Feyzacım, facebook sayfanıda beğendim.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun canım benim en kısa zamanda iyileşirsiniz umarım. .
    Tepsi çok tatlı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, bir an çönce iyileşirsiniz umarım. Tepsideki renklere de bayıldım, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar çok teşekkürler, beğenmene de sevindim :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun:(Biz de ailecek hastayız....Çarptı bahar havası:)Eline sağlık muhteşem görünüyor tepsi...Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun İzmir in havası bu günlerde çok faklılık gösteriyor bu gün tam baharı yaşadık tepsiniz çok güzel olmuş renklerini çok beğendim selamlar...:))

    YanıtlaSil
  7. Çok çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Tepsi harika olmuş. Renkleri cok güzel. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sağolun hepiniz :)

    YanıtlaSil