3 Şubat 2014 Pazartesi

Bereketli Gün..

Merhabalar,

Bugün kemeraltına indim ve yeni mutfak önlüğü takımları dikmek için yepyeni cicili mi cicili kumaşlar,çeşitli yerlerde kullanmak içinde rengarenk keçeler aldım. Keçe demişken keçelere zam gelmiş, doların fırlamasından kaynaklıymış, ilgilenenlerin bilgisine.
Daha önce yaptığım önlükler çok beğenildi ve artık sipariş alıyorum. Bitirince paylaşıcam. Tabi bu arada heves sardığım daha bir çok şey var, aklımda o kadar çok şey var ki. Hangisinden başlayacağıma karar veremiyorum ve öylesine tez canlıyım ki, hepsini, hepsini bir an evvel halletmek istiyorum. Bana biraz sabır, size de mutlu bir akşam diliyorum :)

Sevgiyle




Bu da canım kuzenim ve onun için yaptığım takım.


11 yorum:

  1. Puantiyeli kumaşlar çok hoş kırmızı favorim oldu :))
    Keçeyle bende ev aksesuarları yapıyorum. Çok keyifli çalışmalar. Eminim sizde yaparken çok keyif alıyorsunuzdur.
    yaptıklarınızı merakla bekliyorum. Ayrıca bloğuma üye olduğunuz için de teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, bugün kırmızı puantiyeli olan ile bir mutfak önlüğüçalışıyorum. Kesinlikle çok zevk alıyorum bende bu işlerle uğraşırken.Çok memnun oldum, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Kumaşlarınızı çok sevdim. Keyifle dikin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize çok sevindim, renkler konusunda bende hemfikirim,çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. çoook tatlılar özellikle ilk kumaşlar ben de böyle kendime küçük şeyler dikmek için çok hevesleniyorum aslında :)
    blogunuz çok şeker benim bloguma da bekleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize, hevesinizi yarım bırakmayın hemen başlayın dikmeye derim. Sizin blogunuza da buyur ettim :)

      Sil
  6. Ben de sizin bloğunuza geldim çok beğendim.sevgileR...

    YanıtlaSil
  7. Kumaşlar çook güzelmiş,zevkine bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil