17 Şubat 2014 Pazartesi

1 saatlik bluz ve güzel bir pazar..


Geldi geçti bir koca hafta sonu daha. Hoş, benim için hafta içi, hafta sonu diye bir kavram yok ya. Eşim haftanın her günü çalıştığı ve bende hala çalışmadığım için olsa gerek, bana bu kavramlar birşey ifade etmiyor gibi. Bu yüzden vakit, gündüzleri oğlumla ve hobilerimle ilgilenmekle geçiyor. 

Bu siyah beyaz puantiyeli kumaşı unutmuşum dolabın bir köşesinde, aşka geldim dün ve en kısa, en çabuk ne yapabilirim diye düşününce aldım elime makası, geçtim makinenin karşısına ve 1 saatte bu basit bluz çıktı meydana. Sadeliği ve bu tarz rahat giyimleri çok seviyorum, çünkü hala uykusu az ve çok hareketli bir yaramazın peşinde koşturuyorum gün boyu.

Pazar günü İzmir'de hava öyle sıcak, öyle güneşliydi ki, koştuk durduk yine dışarıda, park, bahçe, havuz turladık her yeri. O benim hem yavrum, hem de arkadaşım ya bi yerde, ayrılmaz parçam :) 

Mutlu bir hafta olsun inşallah :)












6 yorum:

  1. bluzun çok hoş olmuş eline sağlık...oğluşunda aynı benimkinden:)uykusu az hareketi bol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuğçe.. Küçük yaramazlar bunlar :)

      Sil
  2. Merhaba elinize sağlık, pratik ve güzel bir çalışma olmuş puantiyeyi seviyorum ben de. ben sizin 7. takipçinizim:))) ne zamandır uğrayamadığımı farkettim. İzmir'de olduğunuzu bilmiyordum. Benim kız kardeşim orada yaşıyor. Miniğim öyle tatlı ki. bayıldım sarı saçlarına:))). İzmir' de tiril tiril giysiler güzel gider, güzel günlerde giyilsin;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Handan, ben seni sık sık ziyaret ediyorum olsun :) Keşke İzmir'e geldiğinde tanışma fırsatımız olsa çok isterim. Beğenmene de çok sevindim, sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık...Sonuç çok güzel...İyi günlerde giyin...Sevgiler...

    YanıtlaSil