1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni yıl hediyemmm :)

"Kimse bana bu yıl yeni yıl hediyesi almadı yaaaa" diye hayıflanırken, dün gece bir sürpriz vee görümcemin bu çokta almak istediğim hediyesiyle havalara uçtum. Meyve yemeyi pek aramayan ve çoğu zaman aklına bile gelmeyen, ama çocuğuna ve eşine mutlaka yedirmeye çalışan birisi olarak, üşenmeden kendime de hazırlayacağım artık. Hediye vermeyi çok seven birisiyim, ama almayı da bi o kadar sevdiğimi hatırladım dün.

Yaşadığım hayata ve allahın bana sunduğu herşeye şükürler olsun. 2014 bereket dolu bir yıl olsun.
Sevgiyle kalın :)



Buda benim miniğim yeni yılda noel baba oldu ren geyiği yanında, tabi şapka sadece birkaç dakika kalabildi kafasında, hiç sevmez :)


2 yorum:

  1. maşallah o'na,öp ellerinden benim için.
    umarım şansın başladığı gibi devam eder
    mutlu yıllar
    yalnız sana her yorum yazdığımda robotmuyum diye denetleniyorum,rakam harf soruyo zor oluyo:(

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim mesajınıza öperim elbette, sizede mutlu yıllar, bu denetleme konusunu da hallediyorum hemen :)

    YanıtlaSil