25 Ocak 2014 Cumartesi

Hastalık, hasta ettin beni hastalık...

Delirme aşamasındayım. Bitsin gitsin, kökü kurusun bu gribin. 15 gündür hayatımıza girip çıkmak bilmeyen grip, Çınar'ın üstüne zatürre olması, avucuma kanlı balgam kusması, morarırcasına süren öksürük, akan sümükler, bitmek bilmeyen ağlamalar, uykusuz geceler (hoş bu 16 aydır sürüyor ya), iştahsızlık diz boyu derkeeeeeen, benim senelerdir hasta olmayan sevgili kocam gribin en ağır halini yaşamaya başlamaz mı... Bir evde  2 hasta ve mızmızlığa daha fazla sabrı olmayan bir anne-eş... Offf yemin ediyorum bu cümleyi kuruyorum artık, "Ben hasta olayım siz olmayın nolurrrr". Kendimi bildiğimdendir bunu söylemem, hasta halimle ikisine de gayet güzel bakarım.

Çektiğim sıkıntıyı, ağlamalarımı üzülmelerimi düşünüyorum sonra bi, Allah başka dert vermesin, gripte ne ki diyorum, ne çaresiz hastalıklara yakalanan insanlar, hatta bebekler var. Çok şükür, Çınar iyileşti sayılır birde eşim tam anlamıyla iyileşseydi ya. Erkeğinde gribi fena oluyormuş yeni öğrendim bunu. Tatminsizlik, doyumsuzluk, sinirlilik, beğenmemezlik, ahlamalar ohlamalar, hatta prospektüsteki tüm yan etkiler hepsi bizde mevcut. Nane limon kabuğu,bir tutam zencefil aman haa haaa haaah hahh haa hattaaaaa.....
Sıyıran bir blogger vardı, neredeydi o derlerse, hiç çekinmeyin gösterin, alınmam :)

Sağlıkla, sevgiyle kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder