30 Temmuz 2013 Salı

" Yetişkin Oğluma "

Bir gazete sayfasında okuyup oldukça etkilendiğim ve her okuyuşumda da tüylerimi diken diken eden bu şiir buzdolabımın üzerinde, dikkatimi her çektiğinde okuyorum ve anneliğimi bir kez daha sorguluyorum..

 Yetişkin Oğluma

Sürekli meşguldüm o kadar sene,
Seninle doyasıya oynayamadım.
Sen beni çağırdın gel oyna diye,
Ben bir türlü zaman ayıramadım.

Giydirdim, doyurdum,seni kolladım,
Sadece bunları yeterli sandım,
Bana oyuncağını getirdiğinde, 
Ben seni çoğu kez başımdan savdım.

Yatağa yatırır seni okşardım,
Sen uyur uyumaz hemen kaçardım.
Şimdi o günleri çok özlüyorum,
Keşke bir dakika fazla kalsaydım.,

Hayat ne kadar kısa, yıllar ne çabuk.
Ne zaman büyüdü bu küçük çocuk,
Ona dokunmak için uzandığımda,
Ellerim boş kalır, yüreğim buruk.

Artık ne resimler, ne oyunlar,
Ne "iyi geceler" ne sarılmalar,
Hepsi çok geride, ulaşmak zor,
Yaşanmadı sanki o güzel yıllar.

Artık hiç işim yok, yapayalnızım.
Günler çok uzun, üstelik bomboş
Keşke isteklerini bir bir yapsaydım
Küçük arzuların şimdi çok şirin, çok hoş.

                                             Alice Chase  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder