2 Temmuz 2013 Salı

Kitaplar aşkına..



Kitap okumayı çok seviyorum esasen. Hamileykende onlarca kitap okumuştum yattığım yerden ohh ne güzel günlerdi. Aslında; 'kitap okuyormusun?' sorusuna 'Şeyy vakit bulamıyorum...' cevabını verenlere gıcık olurum. Bir fotoğrafta görmüştüm. Japonyada insanlar metroda sabah işlerine giderken gazeteye, kitaba boğulmaktan yüzleri gözükmüyordu. Fırsat yaratın arkadaşım, yada dürüst olup okumayı sevmiyorum diyin. Velhasılı kelam, Çınar'ı ayağımda sallayıp uyutmaya çalışırken okuduğum kitap sayısını bilemiyorum. Yada çorba karıştırırken bir elimde kaşık, bir elimde kitap. Oğlumada kitap okumayı aşılamak hedefim. Eşim hamileyken Çocuk yetiştirmeyle ilgili bir yığın kitap serisi almıştı bana. Okuduklarımı ve fikirlerimi paylaşmak istedim. Okuyun, okutun diyorum naçizane fikrimle ;)



   




 



Ve daha birçoğu... Daha iyi diyaloglar kurabilmek, daha iyi çocuklar yetiştirebilmek için kaynak teşkil edeceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder