9 Ekim 2015 Cuma

Mini mini bir kuş doğmuştu

Selamlar,

Günlerdir kapalı, iç bunaltıcı bir İzmir bugün kendini güneşe teslim etmiş durumda. Bol güneş, bol enerji benden bugün. 

Yakın bir akrabamın mini mini tontiş mi tontiş bir kızı oldu. Bebek mevlüdüne giderken ona bir sürpriz yapmak istedim. Daha önce de farklı türlerini çalıştığım bu tepsiden hazırladım ona. 
Güllü şablonları aşağıda paylaşıyorum Pinterestten alıntıdır kendileri.
Photo scape programında yazılarını yazdım be print ettirdim. Dekopaj tutkalı ile yapıştırıp, üzerine iki kat su bazlı vernik uyguladım. 
İncileri de silikon tabancası ileen son yapıştırdım.
Çok beğendi, çok mutlu oldu. arkasına ufak bir delik açıp matkap ile Masal hanımın odasının duvarına asacak. 
Baktıkça mutlu olunası işler yapmak dileğiyle :)

Güneşli mutlu günler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder