4 Temmuz 2015 Cumartesi

Bak kızım bu bir "Hazine sandığı"


Selam blogum,

Buralardayım buralardayım merak etme. Sadece maymun iştahlı bir insan olmamdan mütevellit (sadece hobi konusunda) bir onu yapıyorum birbunu. Paylaşımlara fırsat veremiyorum. Herşey iyi, herşey çok güzel şükürler olsun. Bugün de hobilendik. :)

Babamla birlikte gittiğimiz ahşapçıdan onun beğendiği bir kutuydu bu. "Kızımmm bak bu çok değişikmiş, hazine sandığı olur bundan" demişti :) Babamı da alet ediyorum evet artık.. Çok şükür ki herşeyimi paylaşabildiğim,  her yere birlikte sıkılmadan gidebileceğim bir babaya sahibim. Onun isteğiyle aldığım bu kutuyu, yine onun istediği gibi boyadım. Kızıl kahve boyadım 2 kat. Üzerine de antik geçtip çok hafif sildim. (Çok hafif silmiş halim bu, elimi korkak alıştırıyorum hala) Pek bir fark yok gibi dimi:)

Bakmayın içine inciler koyduğuma, gösteriş hepsi, sahibi tabii ki alma ve yapma sebebim olan kişi :)

Sevgiler, mutlu bir hafta sonu olsun :)


   













4 yorum:

  1. Bende hala eli korkanlardanım .Yanlız değilsin . Sandık bence cok güzel . çok sade olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, bu guzel ve samimi yorumlarini seviyorum ☺☺

      Sil
  2. Çok güzel, ellerinize sağlık. Mutlu günlerde kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Esra hanimcim, sevgiler ☺☺

      Sil