21 Nisan 2015 Salı

Mor-pembe çekmeceli takı kutusu

Selamlar, 

Bahar alerjim ve yorgunluğum devam etmekte. Ama içimde herşeye yetecek güç ve enerji var çok şükür :)  Yarın ufak bi İstanbul tatiline çıkıyoruz, oğluşla arabada dinlemek için şarkılar seçtik, geçen sene en çok dinlediğimiz parçayı bulduk, kırk kez dinlemişizdir akşamdan beri. 

İçi coşanlar ve merak edenler için buyrun  TIK TIK   Enerji verecektir :)

Minik bir hanım için yapmıştım bunu fakat yetiştiricem telaşıyla fotolarım oldukça flu..  Üzerine ikili çatlatma uyguladım. Beğenenler için kullandığım dekupaj resmini de paylaştım.

Kocaman sevgiler, bol gülüşlü günler ;)














4 yorum:

  1. ohhh ellerine sağlık. hediye edilmek üzere hazır yani. bende de bekleyen 2 tane takı kutusu var. onlar bana ben onlara şeklinde bakışıyoruz. :) günlerdir dolanıyorum hala resim bulamadım işte bu diyebileceğim. şöyle kabaartmalı ,çatlatmalı bişeyler yapasım var.
    çok gevezeyim yine. iyi gezmeler sana .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır geveze değilsin :) konuşmayı seviyoruz biz izmirliler :) sana da kolay gelsin bakalım, seveceğin birçok desen bulabilirsin pinterestte ;)

      Sil
  2. oh oh,o minik hanımın çok takısı olmalı,9 çekmece:)) güle güle kullansın,pek zarif olmuş:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canımcım, çok teşekkür ederim, benden de sana kocaman sevgiler :)

      Sil