22 Kasım 2013 Cuma

Gömlek-Kazak Birleştirmece

Burda 2013/04 Nisan sayısı hobi el işi kısmında İkisi bir arada çalışmasını görünce çok hoşuma gitmişti, denemeliyim dedim ve hafiften eskimiş ve tek başına hiç giyesimin gelmediği bir kazak ile hamilelik sonrası kalan kilolar dolayısıyla henüz içine sığamadığım bir gömleğimi bu şekilde birleştirmeye karar verdim. 3'er cm dikiş payını vererek gömleğin üstünde omuz dikişinden başlayarak kollardan geçip, manşetin alt kenarına kadar kestim ve ikiye ayırdım. Gömleğin ön kısmını kullandım.
Kazağında omuz dikişinden kolların üstü ve manşete kadar olacak şekilde yine ikiye ayırdım. Kazağın arka parçasını kullandım.
Arka kazak parçasını yüzü yüzünde gömleğin ön parçasının, kazak kolları yüzü yüzünde gömleğin kollarının üstüne koydum. Yan dikişleri ve devamında alt kol dikişlerini, omuz dikişlerini ve üst kol dikişlerini tamamladım. Dikiş paylarına birlikte sürfile yapıp, ön (gömlek) kısmını ütüledim.
Tek başına sevmediğim kazağım ile içine sığamadığım gömleğimden kullanabileceğim tek bir parça yaratmak hoşuma gitti.En azından içinde rahat nefes alabiliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder